AD HelpDesk: iOS üzerinde Aktif Dizin için Güvenli Yönetici
AD HelpDesk, iPhone veya iPad'inizden Microsoft'un Active Directory'sini güvenli bir şekilde yönetmenizi sağlayan güçlü bir iOS uygulamasıdır. Bu uygulama ile Active Directory altyapınızda herhangi bir değişiklik yapmadan geniş bir yönetsel görev yelpazesini gerçekleştirebilirsiniz.
AD HelpDesk'in en dikkat çeken özelliklerinden biri, iOS cihazı ile etki alanı denetleyicisi arasındaki tüm iletişimin %100 güvenli şifrelemesidir. Bu, verilerinizin her zaman korunmasını sağlar. Uygulama, ADUC veya ADAC gibi araçların kullanım kolaylığını sunarken ADSI'nin gücünü de sunmayı amaçlamaktadır.
AD HelpDesk ile dizindeki herhangi bir nesneyi oluşturma, silme, taşıma veya yeniden adlandırma yeteneğine sahipsiniz. Ayrıca, takas özniteliği de dahil olmak üzere herhangi bir nesnenin ikili olmayan özniteliğini düzenleyebilirsiniz. Ek olarak, uygulama saniyeler içinde şifreleri sıfırlamanıza veya kullanıcı hesaplarını kilidini açmanıza olanak tanır. Hatta etki alanı sınırlarının ötesinde yönetimsel görevleri gerçekleştirmeyi destekler.
AD HelpDesk'i farklı kılan şey, etki alanınızda yapmış olabileceğiniz herhangi bir şema uzantısının farkındalığıdır. Bu, özel veya stok nesne türü olup olmadığına bakılmaksızın herhangi bir nesne oluşturmanıza veya düzenlemenize olanak sağlar. Sistem yöneticisi veya bir IT profesyoneli olun, AD HelpDesk, Active Directory etki alanınızı yönetmenin tercih ettiğiniz yolu haline gelecek olan yerel bir dokunmatik arayüzdür.
AD HelpDesk hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer AD HelpDesk denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!